بازتاب ایلام/جمعی از اهالی محل، کسبه و شهروندان ایلامی با ارسال پیامی انتقادی به این رسانه، از قطعی های مکرر و چندین ماهه خط های تلفن ثابت منازل، مغازهها و واحدهای عمومی این منطقه و عدم پاسخگویی شرکت مخابرات به شدت گلایه کرده و آورده اند:
در فرآیند اجرای زیر گذر و روگذر رسالت، خطوط تلفن ثابت محله رسالت دچار مشکل شده و با گذشت چندین سال از اتمام این پروژه و بهر بردای از آن، متأسفانه مشکل خطوط تلفن این مناطق هنوز اصلاح نشده است.
با کوچکترین تغییرات جوی، متأسفانه خطوط تلفن ما قطع شده و علیرغم پیگیری های مختلف، ثبت در سامانه ۱۱۷ و مراجعات مکرر؛ هیچ کس پاسخگوی مشکل ما نیست و کارشناسان رفع خرابی شرکت مذکور اظهار میدارند که این مشکل بدلیل روگذر رسالت ایجاد شده و ما شرکت خصوصی هستیم و چون اصلاح خطوط و کابل کشی هزینه بردار است، تمایلی برای اصلاح آن نیست.
در چندین مرحله قطع و وصل مجدد خطوط تلفن نیز که صورت گرفته، تمام هزینه قبض و آبونمان از ما دریافت شده و این در حالی است که در اثر این قطع های مکرر با توجه به تعریف اینترنت خانگی بر روی خطوط، در اغلب موارد بسته اینترنت ما بدون کمترین استفاده و بدلیل اتمام زمان و فُرجه آن از بین رفته و ما از این منظر نیز دچار خسارت میشویم و کسی جوابگوی مان نیست.
یکی از شهروندان این محله اظهار می دارد بنده دارای مادر پیر و زمین گیری هستم که مادر شهید بوده و تنها راه ارتباطیش با بیرون و فرزندان، این خط تلفن ثابت می باشد که بدلیل قطعی های مکرر، تلفن منزل ایشان هم دچار مشکل شده و علیرغم خرید سیم کارت همراه، متأسفانه بدلیل سخت بودن ارتباط گیری با آن، نمیتواند از آن استفاده نماید.
خواهشمند است با انتشار این گلایه و اعتراض عمومی، از دادستان ایلام و مسئولین شرکت مخابرات ایلام تقاضا نمایید تا نسبت به این رفع این مشکل طاقت فرسای چندین ساله و حل موضوع، اقدامات لازم را به عمل آورند.
جمعی از اهالی، کسبه و شهروندان محله رسالت شهر ایلام
گردآورنده: غلامرضا محمدمرادی