کد خبر:4512

به بهانه ناشناخته ترین و محوترین رکن هر سازمان؛

موفقیت هر سازمانی مستلزم داشتن روابط عمومی خلاق و جسور است!


تاریخ انتشار: 1399/12/25در ساعت: ۲۲:۵۸:۱۱

ایلام- شاید تا چند دهه گذشته واحد روابط عمومی یکی از ناشناخته و محوترین بخش از بدنه نهادها و ارگان های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی محسوب می شد.



 

اما امروزه به مدد گسترش ارتباطات و اینترنت و پیشرفت فضای مجازی ،. دیگر روابط عمومی واحدی مهجور و کم نام و نشان نیست، هرچند هنوز هم آن طور که باید و شاید وظایف و اختیارات روابط عمومی برای اقشار مختلف جامعه مشخص و معرفی شده نیست.
روابط عمومی طبق تعاریف بین المللی بعد از مدیریت هر سازمان مهمترین بخش آن دستگاه محسوب می شود و بالاتر از معاونت ها قرار دارد و مشاور و امین ریاست و پل ارتباطی بین مدیر دستگاه با سایر کارکنان آن نهاد و مرجوعین است.
هر دستگاهی که از یک روابط عمومی خلاق، ایده پرداز، جسور و دلسوز بهره گیری کند در شناساندن عملکرد و اقدامات خود به افکار عمومی موفق تر است.
روابط عمومی موفق و خلاق، آینه و پیشانی دستگاه متبوع خود در بین جامعه است و مردم بهتر و بیشتر با عملکرد آن سازمان آشنا و واقف می شوند.
سطح کاری روابط عمومی نباید به دعوت از مدعوین برای برنامه ها یا برگزاری مراسمات و یا مسوول دفتر شدن مدیر دستگاه، پایین بیاید بلکه یک روابط عمومی باید ارشدترین فرد بعد از رییس دستگاه خود باشد.
امروزه با افزایش دانش و اطلاعات مردم، انتظارات از مسوولان روابط عمومی دستگاه ها و سازمان ها بیشتر شده و انها باید برای پیشبرد اهداف و افق های ترسیم شده سازمان متبوع خود خلاقانه و نوآورانه فعالیت کنند و به مدد امکانات فضای مجازی معرف دستگاه محل خدمت خود باشند و خود را فقط محصور در فضای رسمی سازمان تابعه نبینند.

    2 چاپ این صفحه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

نام :
ایمیل :
دیدگاه :

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب ایلام